O firmie

W trakcie mojej ponad 15-letniej pracy zawodowej zdobyłam doświadczenie na różnych stanowiskach pracy i w różnych branżach.

Miałam okazję poznać dany podmiot gospodarczy z różnych perspektyw, także w zależności od rodzaju prowadzonej działalności. Zauważyłam, że w każdej z tych instytucji dochodziło do pewnego wewnętrznego konfliktu interesów, pomimo że każda z tych jednostek miała jeden nadrzędny cel np. produkcję określonych dóbr czy świadczenie działalności kulturalnej. Najczęściej konflikt ten rodził się na linii księgowość – pozostałe działy (produkcja, magazyny, handel itp.). Podstawowa działalność tych komórek generowała wystarczająco dużo zdarzeń gospodarczych oraz problematycznych zjawisk do rozwiązania, dlatego też nic dziwnego, że dodatkowe wymagania księgowości postrzegane były jako biurokracja i absurd.

Dodatkowym elementem osłabiającym każdy podmiot gospodarczy są błędy, które są zjawiskiem wszechobecnym. Jak wiadomo skutki błędów mogą być różnorakie, od zwykłych niewielkich pomyłek po błędy średniej wagi i te najcięższe, których konsekwencje mogą być poważne.

Moim miejscem pracy był dział finansowo-księgowy oraz kadry i płace, i to na tej płaszczyźnie mam największe doświadczenie. W zasadzie u każdego z moich poprzednich pracodawców istniała duża potrzeba zmian w systemie informatycznym, w obiegu informacji lub zmiany organizacji pracy. Okazywało się, że wprowadzając niewielkie usprawnienia można zaoszczędzić wiele czasu i uniknąć błędów, które do tego czasu pojawiały się notorycznie. To co dla mnie było oczywiste, dla innych pozostawało niezauważone.

Moja firma powstała z chęci usprawnienia i udoskonalenia
podmiotów gospodarczych.

Jeżeli chcesz zadbać o większą efektywność pracy i lepszą komunikację w twojej instytucji?

Jeżeli chcesz mieć większą kontrolę nad błędami i minimalizować ich skutki?

Jeżeli uważasz, że tracisz mnóstwo czasu na nikomu niepotrzebne czynności?

Jeśli odpowiedź na powyższe pytania brzmi tak, to mogę Ci zaproponować możliwość (propozycje) poprawy w oparciu o swoje doświadczenia i kompetencje oraz wsparcie przy wprowadzaniu zmian.